Giedrė Ramanauskienė atvira, sau dirba jau virš dešimties metų, tačiau apie tai viešai kalbėti nori retai. Ši versli mama slepiasi po jewelry prekės ženklu, o jos kuriamas raudono siūlo apyrankes
Mūsų bendruomenėje yra įprasta, jog kurti sėkmingą verslą gali tik vyrai, bet šį stereotipą šiandien galime drąsiai paneigti. Mūsų verslių mamų gretos vis didėja, o sėkmės istorijos - užgniaužia
Jaukumas, natūralumas, kokybė, paprastumas - visa tai galite rasti megztuose prekės ženklo drabužiuose. Dažniausiai, mamas kurti verslus įkvepia motinystė, tačiau Jūratės įkvėpėjas buvo jos vyras,
Kas mums paprieštaraus, jog šiuo metu rankdarbiai sparčiai populiarėja ir vėl madingi! O neriančios mamos iš to kuria verslus. Šiandien susipažinkite su kauniete Živile, kuri augina sūnų, įkūrė
Lietuvoje šeimos verslo tradicijos dar nėra tokios gilios kaip užsienyje, tačiau tokie verslo modeliai jau formuojasi ir pagaliau galime sutikti verslių šeimų. Baigę studijas vaikai įsilieja į tėvų
lietuviškas prekės ženklas gyvuoja jau ilgiau nei dešimt metų. Niekas neužauga be iššūkių ir įvairiausių išbandymų, taip ir šis prekės ženklas. Kiekviena sėkmė ar nesėkmė yra stiprus išgyvenimas,
Agnę - dauguma pažįsta slapyvardžiu . Ji labai energinga, veikli ir be galo meniškos sielos asmenybė. Nors pagal specialybę Agnė - gydytoja/kardiologė, šiame darbe niekad nerado ramybės, o eidama į
"LinenSheep" istorija prasidėjo prieš dvidešimt kelerius metus, kai mama Daiva, savo dvimetę dukrytę su didžiuliu entuziazmu papuošė savo pasiūta linine suknute bei skrybėlaite. Dabar, šis tvarus
Trečio vaikelio besilaukianti, visada besišypsanti, įkvepiančios motinystės projekto ir šeimos restorano įkūrėja Laura Mazalienė, mamų akiratyje, tikrai gerai žinoma mama. Laura neslepia, jog laiko
Sunku patikėti, jog prekės ženklo įkūrėjos yra lietuvaitės. Jūratė Juozaitytė-Žadeikienė ir Vaida Vaičiulienė sparčiai keliauja pasaulio pripažinimo link, kuria išskirtinius drabužius ir siūlo