„ATELLA” – ŠEIMOS VERSLAS, KURIS SUKASI TARP LIETUVOS IR NIUJORKO

Lietuvoje šeimos verslo tradicijos dar nėra tokios gilios kaip užsienyje, tačiau tokie verslo modeliai jau formuojasi ir pagaliau galime sutikti verslių šeimų. Baigę studijas vaikai įsilieja į tėvų sukurtas įmones bei padeda plėtoti ir kurti verslus. Taip netikėtai mes susipažinome su moteriškų drabužių „Atella” prekės ženklu už kurio slepiasi nuostabi šeima. Tad šiandien kviečiame iš arčiau susipažinti su „Atella”, kūryba, darbus, idėjas bei verslą, kuris sukasi tarp Lietuvos ir Niujorko.

Pradėkime viską nuo pradžių, kaip kilo idėja pradėti kurti ir siūti drabužius? Kaip gimė „Atella” prekės ženklas? Kas labiausiai įkvėpė viso to imtis?

Prieš gimstant “Atella”, mūsų komanda jau dirbo drabužių industrijoje gana ilgą laiką, tačiau ne kuriant prekės ženklą, o gaminant drabužius tarptautinėms mados kompanijoms. Laikui bėgant, supratome, jog norime pasidalinti savo sukaupta patirtimi ir įdirbiu tiek su Lietuvos, tiek kitų šalių moterimis!

Iš tiesų, nors ir atrodo, jog mados industrija yra perpildyta daugybės skirtingų prekės ženklų, tačiau savo aplinkoje visuomet sutikdavome moterų, kurios ieško kažko universalaus ir ilgaamžio, bet niekur neranda. Galima sakyti, jog mus įkvėpė tiesiog artimoje aplinkoje esančios moterys: draugės, pažįstamos ir mūsų pačių komandos merginos.

2Koks „Atella” prekės ženklo didžiausias išskirtinumas? 

Kadangi “Atella” prekės ženklo svarbiausi bruožai yra kokybė ir universalumas, mes visuomet įsiklausome į savo klienčių komentarus, nuolat tobuliname jau visų pamėgtus siluetus ir nuoširdžiai patariame bei pakonsultuojame.

Taip pat, turėdami savo “in-house” siuvimo komandą, atidžiai sužiūrime visą darbo procesą nuo audinių parinkimo, gaminio konstravimo iki klienčių užsakymų supakavimo bei išsiuntimo. Mums be galo svarbu, kad moterys, kurios pasirinko “Atella” būtų patenkintos ne tik produktu, bet ir visa apsipirkimo patirtimi!

 Kokį asortimentą klientės gali rasti pas Jus?

Šiuo metu didžiausią dėmesį skiriame suknelėms, tačiau kiekvieno sezono metu stengiamės pasiūlyti ir universalių palaidinių, sijonų bei kelnių.

Mūsų modeliai yra praktiški ir lengvai derinami, kad moterys galėtų vilkėti tą pačią suknelę tiek laisvalaikio metu su sportiniais bateliais, tiek šventės metu su aukštakulniais!

8

Paatviraukite, kas vyksta užtųdurų, kur vyksta visa kūryba ir gimsta idėjos?

Už tų durų vyksta savotiškas, gražus chaosas. Kadangi ypatingą dėmesį skiriame kokybei, visuomet išsitestuojame audinius bei daugybę kartų peržiūrime drabužių „fitingus”, kad įsitikintume, jog klientėms siūlome produktą, kuriuo patys esame 100% patenkinti.  Tai reikalauja labai didelio atidumo ir daugybės žmonių įsitraukimo.

Na, o idėjų semiamės tiek iš kelionių, mados renginių, gatvės stiliaus, tačiau daugiausia – iš mūsų mylimų klienčių. Visuomet išklausome visus komentarus bei pastebėjimus. Tai mums labai padeda tobulėti ir pasiūlyti  ne tik tai, kas gražu mums, bet ir ko nori moterys!

1„Atella” – šeimos verslas. Nepaslaptis, jog dalis komandos gyvena Niujorke, kaip pavyksta suderinti visus darbus?

Kadangi “Atella” pradėjome kartu – visa šeima, todėl jaučiame labai didelę atsakomybę. Nors ir esame pasiskirstę visus darbus (Lietuvos komanda atlieka gamybos, verslo plėtros bei dizaino dalį, o iš Niujorko dirbanti Rūta yra atsakinga už kūrybinius projektus bei e-parduotuvės valdymą), tačiau vis tiek esame pilnai įtraukti į visus darbus. Šiais laikais yra ypatingai lengva komunikuoti per atstumą, tad tai tikrai netrukdo prekės ženklo vystymui. Galbūt kaip tik jį paįvairina!

Ar bendras verslas netrukdo šeimyniniams santykiams? O gal priešingai – tik suartina?

Dirbti kartu kartais gali būti tikrai nelengva, kadangi darbo pokalbiai labai dažnai persikelia ir prie vakarienės stalo. Tačiau, visuomet stengiamės išlaikyti balansą ir kiek tik įmanoma dažniau atskirti darbą nuo asmeninės veiklos!

Na, o svarbiausias pliusas, ko gero, yra tai, jog visuomet galime atvirai pasikalbėti ir išsakyti savo nuomonę. Visuomet žinome, kad ir kas nutiktų versle, gyvenime esame kaip vienas “kumštis”.

7Savo veikloje susiduriate su daugybe moterų. Ko vis dėlto jos dažniausiai ieško, į ką labiausiai atkreipia dėmesį?

Nors mados industrija yra be proto didelė ir prekės ženklų įvairovė yra milžiniška, didžioji dalis moterų visgi ieško praktiškų variantų: žemiškų spalvų, siluetų, kurie tinka įvariems figūrų tipams bei universalių modelių, kuriuos gali pritaikyti skirtingoms progoms.

Džiugu matyti, kad per paskutinius porą metų, Lietuvos moterys tampa vis atviresnės eksperimentavimui ir ieško ryškesnių spalvų bei raštų!

Kaip manote, ar Lietuvoje yra pakankamai vertinami lietuviški prekės ženklai?

Vis dažniau pastebime, jog tiek moterys, tiek vyrai renkasi lietuviškus prekės ženklus ir pasitiki jų kokybe. Lietuviškoms kompanijoms yra tikrai nelengva konkuruoti su pasauliniais prekės ženklais (kurių vis daugiau atkeliauja į Lietuvą), todėl manome, jog yra labai svarbu edukuoti savo klientus. Dalintis gamybos užkulisiais, kūrybiniais procesais, kad Jūsų klientas suprastų siūlomos produkcijos vertę.

Na ir pabaigai, kokie Jūsų ateities planai?

Be abejo tobulėti, plėsti savo klienčių ratą bei stebinti mūsų lojalias klientes naujienomis kiekvieno sezono metu! Planuosturime ir savo „showroom’o” atidarymą, tad tikėkimės, jog pavyks įgyvendinti šią idėją jau labai greitai.

Daugiau info: https://www.atella.lt

Facebook: https://www.facebook.com/atellaofficial/

RAŠYTI KOMENTARĄ