woman training in gym

Į SPORTO KLUBĄ SU KŪDIKIU

Ir toliau lankydami įvairius užsiėmimus rubrikai „LAISVALAIKIS SU KŪDIKIU“, šią savaitę Dovilė ir Motiejus apsilankė tikroje moterų oazėje – sporto klube, kuris skirtas tik dailiosios lyties atstovėms. Jame vyksta mamyčių valanda, kurios metu mamos kviečiamos atvykti padailinti savo linijų kartu su mažaisiais. Skaitome kaip sekėsi!

Kur? „Moterų ekspresas“, Kaunas

Kada? Mamyčių valanda vyksta antradieniais ir ketvirtadieniais 11-12 val.

Veikla? Treniruotė ratu

Trukmė? Apie 45 min.

Moterų ekspresas – kas tai?

Netoli buvusios „Vilko“ gamyklos yra įsikūręs išskirtinai moterų sporto klubas, kurio pavadinimas puikiai atspindi treniruotės principą – ekspresas – greitas tempas, ėjimas keičiant treniruoklius ratu, tikslumas, kadangi balsas iš kolonėlių kas 45 sekundes primena, jog metas „keisti kitą“. Įėjus vidun, tikrai nekyla klausimų, ar patekai ten, kur reikia. Šviesi aplinka, moteriška draugija, šmaikštūs plakatai, iššūkiais ir sėkmės istorijomis apkabinėtos lentos. Taip, patekai į nedidelę moterų oazę.

Kaip vyksta treniruotė?

Pirmąjį kartą atvykus į šį sporto klubą, būsite pamatuota, pasverta, su jumis bus aptarta jūsų sveikatos būklė bei norimi pasiekti tikslai. Gausite atmintinę, kurioje bus surašyti rekomenduojami treniruoklių svoriai. Taip pat pirmosios treniruotės metu būsite išsamiai supažindinta su kiekvieno treniruoklio naudojimosi instrukcija. O vėliau jeigu pamiršite, kaip kuris įrenginys veikia, nenusiminkite – jums padės arba trenerė, arba išmanios mamytės pasiskaitys ant kiekvieno treniruoklio pakabintą trumpą, bet aiškią naudojimosi instrukciją. Kiekviena treniruotė, kaip ir dera, pradedama apšilimu. Toliau moterys pasiskirsto ant ratu sudėliotų treniruoklių ir, pasirinkusios sau reikalingą svorį, pradeda treniruotę. Po 45 sekundžių pereinama nuo vieno treniruoklio ant kilimėlio. Vieną kartą per savaitę vyksta kardio treniruotė, skirta ištvermės ugdymui, svorio metimui, o kitą kartą – raumenų stiprinimui. Tuomet vėlgi po 45 sekundžių pereinama prie kito treniruoklio. Tikslas yra per visą treniruotę apeiti du ratukus. Tomis dienomis, kai stiprinami raumenys, treniruokliai keičiami ne kas 45 sekundes, o kas minutę. Nebijokite, kardio ir raumenų stiprinimo pratimų jums nereikės nei susigalvoti, nei prisiminti, juos demonstruoja trenerės.

Aplinka

Sporto klube yra atskiras persirengimo kambarys, dušai bei tualetai. Aplink kabo ryžtą sportuoti skatinantys plakatai ir šypseną keliantys šūkiai. Vyrauja moteriška raudona spalva. Tuo metu, kai jūs liesite prakaitą, jūsų mažyliais rūpinsis kita trenerė. Vaikučiams sudominti yra didelis žaislų arsenalas, kamuoliai, palapinė ir pan. Į užsiėmimus su mamomis ateina įvairaus amžiaus vaikučiai – nuo dar nesėdinčių mažylių iki jau lakstančių padaužų. Viena vertus, toks amžiaus skirtumas skatina mokytis dalintis, rūpintis vienas kitu ir bendrauti, tačiau kartais praktikoje viskas gali vykti kiek kitaip ir incidentų visiškai išvengti neįmanoma. Dar nevaikštantiems mažyliams yra patiestas kilimėlis, tačiau ropliukų ant jo tikrai nesulaikysi. Vienas salės minusas mažiesiems, mokantiems ropoti – tai šaltos grindys.

Pabaigai

Mano nuomone, šie užsiėmimai puikiai tiks moterims, siekiančioms numesti svorio. Treniruotės tikrai labai intensyvios, skirtos visoms raumenų grupėms. Kita vertus, neseniai pagimdžiusioms ar vis dar maitinančioms mamoms, noriu priminti, kad nepersistengtų! Juk viršijus savo galimybes, gali dingti pienelis ar netgi susitraumuoti. Tad jeigu nuspręsite imtis būtent šios veiklos, primigtinai rekomenduoju viską daryti palengva, iš lėto ir neforsuojant bei atidžiai klausytis trenerių patarimų. Nepamirškite, jog neseniai jūsų kūnas atliko milžinišką žygdarbį – 9 mėnesius buvo jūsų vaikelio prieglobsčiu. Maitino jį, rūpinosi, augino. Tad tikrai nėra kur skubėti ir per daug reikalauti iš savęs! Na, o kadangi moterų pasiekimai yra nuolatos sekami, bus nesudėtinga įsivertinti savo pažangą. Tiesa, norint sugrįžti į buvusias formas, vien intensyvių treniruočių nepakaks, būtina reguliuoti ir mitybą. Trenerės be jokio papildomo užmokesčio peržvelgs jūsų maisto racioną bei patars, ką reikėtų įtraukti ar išmesti iš jūsų valgiaraščio. Esate pasiryžusi stipresniems išbandymams – galite registruotis į vieną iš klubo organizuojamų iššūkių. Manau, tai tikrai bus didžiulis stimulas nuosekliai laikytis užsibrėžtų tikslų. Sėkmės!

Norime pakviesti visas mamytes pasidalinti savo patirtimi! O gal yra užsiėmimas, kurį norėtumėte pradėti lankyti, bet nedrįstate, rašykite mums – mes išbandysim! Ir pateiksime išsamų aprašymą. Mielai lauksime jūsų pasiūlymų ir idėjų info@vaikui.lt

Dovilė

RAŠYTI KOMENTARĄ