Indrė ir Sandra

VERSLI MAMA: MARMALEDAS – „MŪSŲ KURIAMA PRODUKCIJA, LIETUVOJE YRA IŠSKIRTINĖ“.

Saulei vis labiau šildant mūsų dienas, vis labiau svajojant apie šilumą, jūrą, smėlį ir atostogas, šiandien mūsų verslių mamų svečiuose lankosi dvi mamytės, geriausios draugės, verslininkės, kuriančios specialiai atostogoms, vasarai ir geram orui  skirtus boho kimono. Dažnai moterys pamiršta save, savo žavesį ir seksualumą, tad mūsų šiandienos herojės Indrė ir Sandra, prekinio ženklo Marmaledas įkūrėjos primins mums apie moterišką žavesį ir papasakos apie savo kūrybą.

Pirmiausia susipažinkime su mūsų skaitytojais.

Mes, Indrė ir Sandra, esame dvi geriausios draugės. Mūsų draugystė jau gali švęsti 15 metų gražų jubiliejų (šypsosi). Abi turime panašų požiūrį į gyvenimą. Daug laiko praleidžiame kartu – tiek dirbdamos, tiek leisdamos laisvalaikį. Esame labai pozityvios ir visada stengiamės į viską žiūrėti be įtampos ir streso. Taip pat esame mamos, auginame vaikus, abu vaikučiai panašaus amžiaus, tad visos problemos labai panašios (šypsosi). Mėgstame keliauti ir, žinoma, labai domimės mada, dėl to ir atsirado Marmaledas.

m

Kas paskatino jus imtis nuosavo verslo, pradėti kurti?

Visada domėjomes mada, žavėjomės užsienio „madisčių“ stiliumi, ypatingai street style stiliumi… Norėjome ir pačios apsirengti kažkaip įdomiau, tad nusprendėme kurti drabužius, kurie būtų išskirtiniai, stilingi ir pagrindinis prioritetas, jog būtų vieno dydžio.

m6Kuo užsiėmėte iki tol? Ar siuvimas, modeliavimas buvo jūsų mėgstamas hobi visą laiką?  

Sandra: Iki to laiko gyvenau Londone, dirbau drabužių sferoje, mada visada buvo mano hobi, shopingas – geriausias laisvalaikio praleidimas (šypsosi). Pati niekada nesiuvau, idėja modeliuoti drabužius kilo spontaniškai.

Indre: Dirbau vadybinke grožio srityje. Kaip tik tuo metu, kai kilo ši idėja auginau pusės metų dukrytę, bet draugės didelis užsivedimas leido patikėti šia ideja ir imtis verslo (šypsosi).

Papasakokite plačiau apie savo verslą idėją, savo kūrybą. Kaip kilo idėja, ką gaminate?

Idėja kilo spontaniškai! Iš pradžių kūrėme sijonus, bliuskutes, sukneles, bet laikui bėgant supratome, jog daugiausia dėmesio sulaukęs mūsų kuriamas rūbas, tai kimono! Artėjant vasarai sukūrėme visą boho kimono kolekciją.

Jūsų idėja labai unikali ir Lietuvoje neturite daug konkurentų. Papaskokite apie savo išskirtinumą.

Šiuo metu konkurentų tikrai nematome ir tuo labai džiaugiamės. Mūsų produkcija Lietuvoje yra išskirtinė, pasižymi bohemišku stiliumi, neįpareigojančia laisve. Savo spalvomis, raštais, kutosų įvairove Marmaledas išsiskiria iš kitų Lietuvos kūrėjų. Mes nebijome sezoniškumo, nes labai daug lietuvaičių šaltuoju metų sezonu keliauja į šiltus kraštus atostogauti, kur paplūdimio kimono yra nepakeičiamas rūbas.

Pasigirkite savo pasiekimais, pavyzdžiui nuo ko pradėjote ir ko pasiekėte, kur esate šiandien.

Mūsų verslas neaugo dideliais šuoliais. Viskas vyko be streso. Klientų ratą susikūrėme po truputį, o dabar džiaugiamės, kad net ir Lietuvos žvaigždės renkasi mūsų boho kimono! Šiuo metu esame progrese, kuriamas naujas brandingas, internetinis puslapis, keisis pakuotės. Pradėsime bendradarbiauti su Lietuvos butikais.

mm3

Papasakokite visą pardavimo procesą nuo užsakymo gavimo, apmokėjimo iki prekės atidavimo.

Savo veiklą pradėjome Facebook puslapyje. Šiai dienai viskas vyksta tik ten, su klientėmis susirašinėjame žinutėmis pačios, todėl kontaktas tampa labai artimas. Stengiamės palaikyti draugišką kontaktą, bendrauti šiltai ir maloniai, įsigilinti į klienčių poreikius, tad labai malonu, kada jos sugrįžta ir nori įsigyti mūsų gaminius vėl. O maloniausia gauti merginų nuotraukas su geriausiais atsiliepimais (šypsosi).

Kokiu būdu reklamuojatės, kur galima pamatyti daugiau jūsų darbų? Kodėl pasirinkote būtent šiuos šaltinius, būdus?

Pagrindinė mūsų reklama yra Facebook Marmaledo puslapis ir Instagram. Per Instagramą tikimės pasiekti ne tik Lietuvos auditoriją! Efektyviausia reklama yra žinomų Lietuvos moterų, merginų įrašai, nuotraukos su mūsų kuriamais kimono! Ačiū Ievai Mackevičienei ir Julijai Žižei už produktyviausią reklamą!

m9Kas jums asmeniškai buvo sunkiausia ir sudėtingiausia pradedant kurti savo idėją?

Labai sunku buvo surasti siuvėjas, kurios galėtų ne tik įgyvendinti, bet ir suprasti mūsų šiek tiek chaotiškas mintis ir norus (šypsosi). Džiaugiamės tokias atradusios, kurios pedantiškai ir greitai pasiuva reikiamus užsakymus. Taip pat gan sudėtinga Lietuvoje rasti gražius, įspūdingus audinius, įdomias detales, todėl dabar pradedame dairytis į užsienio rinkas.

Greičiausiai jums, kaip ir kiekvieniems pradedantiesiems kilo daugybė klausimų. Kur radote visus, jus dominančius atsakymus?

Taip! Klausimų kilo, kyla jų ir dabar… Mes vis dėlto save priskiriame prie pradedančiųjų kurėjų, verslininkių. Tad klausimų kyla tikrai įvairių, nuo kaip plėtotis iki kaip palengvinti procesą nuo užsakymo priėmimo iki prekės atidavimo! Mus motyvuoja kitų Lietuvos kūrejų sėkmes istorijos, stengiamės sekti jų pavyzdžiu!

Ar vis dar mielai, su užsidegimu įgyvendinate visus užsakymus? 

Kol kas galim drąsiai sakyti, jog ši idėja mus labai veža ir stumia į priekį! Mielai įgyvendiname užsakymus, net kartais per daug save apkraunam klienčių įnoriais, bet mums tai tik teikia patį didžiausią malonumą!

Ar galima išgyventi iš nuosavo verslo, ar vis dėlto būtina dirbti ir samdomą darbą? Kokia jūsų nuomonė?  

Kuo toliau, tuo labiau pastebime, jog pradžioje, tai mums buvęs tik hobis, pamažu tampa pragyvenimo šaltiniu! Bet žinome, kad norint plėstis mūsų dar lauks daug investicijų, išlaidų…

Ar tai, kad esate mamos daro jus sėkmingesnėmis verslininkėmis? O gal atvirkščiai – tai netgi trukdo?

Stengiamės viską suderinti, bet, žinoma, darbo laikas ribotas… Turime dėmesio skirti ir šeimai. Darbus pasidaliname, todėl viskas vyksta produktyviai.

Sandra: Ypač mano mažasis reikalauja daug demėsio, yra žingeidus ir aktyvus vaikas, todėl net dirbant namuose, susirašinejant su klientėmis neleidžia susikaupti (šypsosi).

mm2Savo veikloje susiduriate su daugybe moterų. Ko vis dėlto dažniausiai jos ieško? Į ką labiausiai atkreipia demesi?  

Pradžioje lietuvaitės nebuvo tokios drąsios ir į kimono žiūrėjo atsargiai, nedrįsdavo dėveti ilgo, žemę siekiančio kimono. Nerti kimono atrodė per daug drąsūs, iššaukiantys, tačiau dabar moterys, merginos laisvėja, nori ryškių spalvų, tapti pastebimos, išsiskirti iš minios! Moterys labai atsargiai renkasi audinius, daugiausiai nori natūralių audinių! Turime ir Top kimono modelį, kuris jau nuo pat mūsų kūrybos pradžios yra mėgstamiausias.

Kaip pačią idėją siūti ir kurti kimono ir kt. priėmė jūsų šeima, draugai?

Iš pradžių šeimos, draugai žiūrėjo skeptiškai! Didelio palaikymo nesulaukėme, tik šypsnius (šypsosi). Tačiau mes tikejome savo idėja ir dabar artimieji džiaugiasi mūsų sėkme.

Kiek laiko maždaug užtrunka pagaminti vieną gaminį?  

Jei turime vietoje audinius ir detales, viskas trunka gan greitai! Savaitės bėgyje pristatome kimono!

Esate dviese. Ar esate kažkaip susiskirsčiusios darbus, kuri už ką atsakinga?

Sandra daugiau kuruoja kūrybinį procesą, sukuria modelius, priderina detales. Taip pat yra Marmaledo veidas (šypsosi). Indrė daugiau organizuoja, atlieka vadybinius darbus. Tačiau bendrai viską darome kartu, niekas nevyksta nepasitarus. Motyvuojame viena kitą judėti į priekį!

Kaip manote, ar Lietuvoje yra pakankamai vertinami rankų darbo gaminiai?

Dažnai dalyvaujame mados parodose, pagal tai, kiek ten susirenka dalyvių ir kokie žmonių srautai aplanko, sprendžiame, kad šiuo metu labai vertinami rankų darbo gaminiai!

Ar kada nors buvo minčių, jog vis dėlto reikėtų viską mesti? Jeigu taip, kas paskatino eiti į priekį?

Tokių minčių niekada nekilo! Kuo daugiau į darbą įdedi savęs, tuo daugiau gauni. Tai labai motyvuoja, bet jeigu per daug pasineri į namų rutiną, ar tiesiog neaplanko įkvėpimas, viskas pamažu stoja… Tad visada stengiamės būti aktyvios ir pildyti „marmaledisčių“ norus (šypsosi).

Kokie jūsų ateities planai?

Kaip ir minėjome, mes dar augame! Planų labai daug… Tikimės, kad boho kimono taps vasaros must have preke (šypsosi). O Marmaledas bus žinomas prekinis ženklas ne tik Lietuvoje.

Ko norėtumėte palinkėti kitoms veiklioms, galvojančioms apie nuosavą verslą mamoms/moterims? Ar greičiau būtumėte tos, kurios skatina, ar tos, kurios bando atkalbėti?  

Mes tik už veiklias moteris, kurios neužsidaro tarp keturių sienų, siekia tikslų ir myli save! Tad linkime visoms moterims patikėti savimi, savo svajonėmis, būti optimistėmis ir nebijoti iššūkių! Patikėkit, kai darbas yra malonumas, tai labai didelė laimė!

Daugiau informacijos bei sekti galite čia: https://www.facebook.com/MarmaLedas/

Puslapiai: 1 2

RAŠYTI KOMENTARĄ